Find din brand magi!

Er du klar til at tage gætværket ud af opbygningen af dit brand?

Skabe en klar brandstrategi, så du nemt kan dele din passion

og tiltrække dine ideelle kunder, samt skabe mere vækst!

Fortæl mig mere!

Er du klar til at gå fra…

forvirret til selvsikker

impulsiv til bevidst

usikker til ustoppelig

I løbet af 8 uger vil vi udforme en tilpasset brandstrategi, der præciserer, hvem du er, hvad der gør dig og dit arbejde så speciel og hvordan du kan dele den magi med dine ideelle kunder.

Blog

Når du har skabt en brandstrategi vil du være i stand til:

  • Selvsikkert stå stærkt i din virksomhed og dele din passion
  • Bevæge dig bevidst mod dine mål og drømme
  • Vide præcis, hvem du er, og hvad der gør dig anderledes
  • Omfavne din unikke personlighed og lad den skinne
  • Skille dig ud blandt andre i din branche
  • Nemt tiltrække dine ideelle kunder
  • Skabe indhold/content, som både du og dine ideelle kunder elsker
  • Stille dig frem i lyset og dele de ting, der er vigtige for dig
  • Træffe forretningsbeslutninger, der er i overensstemmelse med dine værdier
  • Skabe en fantastisk brandoplevelse, der får dine kunder til at vende tilbage igen og igen
  • Og det er bare for at nævne nogle få ting 😉

Men Camilla er det noget for mig?

Er du virksomhedsejer, iværksætter, soloselvstænding eller sidder alene i en marketings”afdeling” så er dette program til dig, hvis du vil:

  • Starte din virksomhed rigtigt med fundamentet på plads fra begyndelsen
  • Du trygt vil drive din virksomhed med en klar retning der kan gøre din drøm til virkelighed
  • Du har været i virksomheden “længe” men noget fungere ikke helt som det skal og du har brug for at komme tilbage på sporet! 

Virtuel goodie box

j

arbejdsbog

Hver uge vil du modtage en arbejdsbog – med konkrete opgaver du skal løse og kan implementere direkte i din virksomhed!

6 live strategi sessioner

Der vil i løbet af forløbet være 6 live strategi sessioner. Hvor der vil blive præsenteret det ugentlige emne og være mulighed for, at få sparring på dit brand.

2 implementeringsuger

I 3. uge og i 8.uge vil sætte fokus på at få implementere det du har lært “ind” i din virksomhed. Så du med det samme kan se et resulatet af programmet.

w

Ubegrænset feedback

Du har mulighed for at få ubegrænset feedback i vores lukkede gruppe. Hvor jeg efter hver session, sidder klar til at besvare dine spørgsmål og give dig feedback på din process.

Personlig Brandcanvas

Du får tilsendt dit eget personlig Brand Canvas – som bliver dit udgangspunkt og samlingspunkt for din brandstrategi

brandhjerte uge 1

Uge 1

Brandhjerte

Vi ligger første uge ud med, at sætte fokus på kernen af dit brand, dine grundlæggende sæt af principper og værdier. 

Vi kommer mere præcist til at arbejde:

  • Formål
  • Passion
  • Vision
  • Mission
  • Værdier
Din ideelle kunde uge 2

Uge 2

Ideelle kunde

I oplevelsesbaseret strategisk branding er dine ideelle kunder i fokus, og du skal kende dem lige så godt, som du kender din bedste ven, uanset du har b2b, b2c eller b2g kunder.

 

  • 9 ting du skal vide om din ideelle kunde
  • 8 ting du skal vide om din virksomhedskunde
value proposition uge 3

Uge 3

Value proposition

I uge 3 sætter vi fokus på den værdi du skaber for dine ideelle kunder. Vi sørger for at få skabt en strukturet værditrappe og gør din value proposition så skarp at den kan være i én sætning!

  • Værditrappen
  • Din value proposition i én sætning
positionering uge 4

Uge 4

Positionering

Brandpositionering handler kort og præcist om at have en unik position i din ideelle kundes sind. I uge 4 er målet er at identificere og skabe et unikt indtryk i din kundes sind, så din kunde forbinder en bestemt ting eller egenskab med dit brand, der adskiller dig fra alle andre brands på markedet.

  • Niche
  • USP (unik selling proposition)
budskab uge 5

Uge 5

Budskab

I uge 5 skal vi med dit budskab effektivit kunne kommunikere kortfattet, hvem du er, hvad du gør og hvorfor du er anderledes. Dit budskab består af, din value proposition, din tagline, dine argumenter (EFU,USP & SFTHR).

  • Din tagline
  • EFU
  • USP
  • SFTHR
identitet uge 6

Uge 6

Identitet

Vi sætter i denne uge fokus på din visuelle og verbale identitet. Hvor vi baseret på din strategi opbygger en identitet der er; distinkt, mindeværdig, skalerbar, fleksibel, sammenhængende og let at anvende.

  • Visuelle identitet (logo’er og æstetik)
  • Tone-of-voice
Marketing uge 7

Uge 7

Marketing

Det sidste trin i opbygningen af dit brand er at implementere og virkeliggøre dit brand gemmen din marketingsstrategi. Du skal have skabt content og oplevelser, så du igennem dine udvalgte touch-points kan tale direkte til dine ideelle kunder.

  • Touch-points
  • Oplevelser
  • Content
salgstragt uge 8

Uge 8

Salgstragt

I uge 8 lærer du hvordan du skal opbygge din salgstragt, så den kan guide dine ideelle kunder igennem kunderejsen. Før, under og efter købet. Så de går fra at være potentielle kunder, til betalende og loyale kunder. 

  • Kunderejsen
  • Salgstragten

Planlægning er vigtigt og eksekvering er endnu vigtigere! At det, at komme helt ind til kernen, og træffe de rigtige og vigtige valg derfra er mega vigtigt – og faktisk releativt nemt, når først jeg har fundet der ind. Jeg er vild med at du er så konkret i din tilgang til det at arbejde med sit brand, sin marketing og sin strategi til at nå derhen hvor man ønsker sig. Du har gjort det forståeligt for mig! Netop fordi du har gjord det konkret. Ikke kun ift. mig og MindYourBusinees, men også på et generelt plan. Du kan omsætte det fluffy til noget konkret, og det er en KÆMPE hjælp for mig og min måde at forstå og lære på!

Susanne - MindYourBusiness

Metoderne og materialet har Camilla forklaret fra punkt til prikke, hvilket har gjort forløbet nemmere at håndtere og arbejde med, samt gøre det mere overskueligt at sætte ord på - det har var været super rart at få sat ord på og konkretisere. Det har været anvendeligt og inspirende for både mig og min virksomhed og vi har sammen har haft tid til at arbejde i trygge rammer. For mig har det vitigeste helt klar været at konkretisere min virksomhed og komme helt ind til kernen og jeg vil helt klar anbefale andre at arbejde med brandstrategi.

Azra - Born in june

Jeg vil helt klart anbefale andre at tage hul på arbejdet med en brandstrategi. Ved at have rådgiver eller mentor til at støtte en i det strategiske arbejder går man meget nemmere fra tanke til at skabe en konkret handling. Processen kan være hård, fordi svaret ikke altid ligger lige for. Der skal tænkes og mærkes efter, men det er fantastisk, når man så mærker et gennembrud. Bagefter kan det føles som om svaret hele tiden har ligget foran mig, men at jeg var blevet stedblind. Mit bedste råd er at alliere dig med en person som Camilla, som kan hjælpe dig på vej. Det er svært at gøre alene og det meget sjovere at udvikle sammen!

Ninna Møller - Marketing Mindful

Hej

Jeg hedder Camilla

Jeg er ekspert i oplevelsesbaseret strategisk branding, og passioneret i at bygge bro mellem VIRKSOMHED, BRAND og KUNDE og styrke dig til at opbygge et brand, der tiltrækker dine ideelle kunder og skaber mere salg! – Jeg har gået vejen selv!

Stifter af AboutTheBrand

Er du klar til at finde din brand magi?

Z

8 ugers online forløb

Z

Virtuel goodie box

Z

Ubegrænset sparring

Z

Personlig Brand Canvas

1 betaling af

9.800 kr.

+ moms

(Mulighed for delbetaling)

Skal vi snak om programmet først?

book en gratis afklaringssamtale