Lektør udtalelsen
Lektørudtalelse af bogen - Branding ekspert giver med sin trin-for-trin guide iværksættere, ledere og andre interesserede værktøjer til at arbejde med branding i markedsføringen.
Velstruktureret og pædagogisk velfungerende trin-for-trin guide, som er dejlig nem at gå til. Du får som læser helt klar fornemmelsen af forfatterens teoretiske viden, som går godt i spænd med de erfaringer hun indhenter som professionel branding-ekspert.
Anbefales til alle større biblioteker.
Udtalelse af Hans Trautner marketingchef og underviser
Bogen skaber et flot samlet overblik over disciplinen og en samlet model præsenteres og samtidig skabes sammenhæng mellem et stærkt mærke og markedsføringen af dette samt tiltag på strategisk som på taktisk / operationel niveau.
God læsning!
Udtalelse af Louise - Lektor Erhvervsakademi Aarhus
Jeg er ret vild med Camillas fine forklaringer, der gør bogens begreber håndgribelige. F.eks. sammenlignes en virksomheds markedsføring med invitationen til en fest. Hvis invitationen er indbydende nok, kommer gæsten. Ved fremmøde får gæsten fornøjelsen af at opleve festen og det er selve den oplevelse, der sammenlignes med en virksomheds branding. Det er til at forstå, synes jeg.
Når du har bogen i hænderne, er du officielt løbet tør for undskyldninger og kan ikke længere nøjes med at forsøge at ændre farven på dit logo.
Udtalelse af Jan Lindegaard
Og jeg er ikke den eneste, der har det sådan. Derfor lever webbureauer og reklamebureauer også så godt i disse år – at levere websitet er en ting, men at levere alt det, der er rundt om, er mindst lige så vigtigt. At få en sammenhængende branding til at fungere i det daglige – og allerhelst i den høje ende af skalaen, og på en ressourceeffektiv måde osv.
Derfor er Camillas bog også så velkommen – den giver os en struktur og en systematik i forhold til at vide, hvilke ingredienser der er i pakken, som kan give en high-end performance, når det gælder branding.
01.Introduktionsmøde
Sådan! Ligeså snart du har været inde og book et introduktionsmøde - Vil vi tage en uforpligtende snak om din virksomhed, dit brand (eller manglende brand), dine ønsker, behov og hvad vi kan gøre for at give dit brand et løft
02.Vi har en aftale
Hvis vi er et godt match, så er det tid til udarbejdelsen af et skræddersyet tilbud og kontrakt. En smule papirarbejde og vi er klar til at gå i gang
03.Organiserings tid
Det er tid til at blive organiseret og danne et overblik over vores projekt. Det hele foregår i Planyway og Trello og her får du et overblik og hvad du skal levere, deadlines, mødeindkaldelser, teknisk information som kodeord osv. Så vi har det hele samlet ét sted
04.Opstartsmøde eller workshop
Alt afhængig af hvilket projekt vi har gang i, så er det nu tid til vores opstartsmøde eller workshop. Her lærer jeg endnu mere om dig og din virksomhed og vi klarelægger retningen for enten din nye strategi, visuelle identitet eller website
05.Work, work, work
Arbejdet er igang og vi vil afhængig af service, løbende have kommunikation og møder om dit projekt
06. Præsentation
Øjeblikket vi har ventet på - den endelige præsentation. Vi mødes enten online over Zoom eller fysisk, hvor vi sammen gennemgår din nye strategi. Du får en komplet gennemgang så vi sikre at du er 110% tilfreds og klar til at tage action!